onsdag den 25. september 2013

Reflektioner på hverdagen.


den største udfordring ved at være klar i hovedet og have energi er, at man ikke aner hvad man skal bruge al den energi på. Jeg kan jo ikke læse, løbe og meditere konstant. Jeg føler der mangler noget for at gøre tilværelsen komplet. For virkelig at kunne nyde roen og den stabilitet der nu er i mit liv.

Nå, men jeg må jo bare blive klogere og komme i endnu bedre form. For jeg kan virkelig ikke gennemskue, hvad der kunne give mig evnen til at nyde det.

Ville det hjælpe at komme tættere på mine børn? Ville det hjælpe at gå til noget holdsport? Ja, hvad ville hjælpe?

Min liste over emner vokser hver dag. Og ligeså hurtig som den vokser ligeså hurtigt afskriver jeg mulighederne og kan begynde forfra dagen efter.

Hvordan kan jeg lærer at nyde, at min drøm med 99 % sandsynlighed ikke går i opfyldelse og hvordan får jeg påbegyndt en ny fortælling med en ny drøm?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar