torsdag den 26. september 2013

3 måneder uden alkohol.


I dag er det 3 måneder siden jeg stoppede med at drikke.

Jeg har i den anledning sendt en buket blomster og chokolade til den person, som var årsagen til de forstyrrelser i mit system, der gjorde, at jeg endelig var moden til at træffe de rigtige beslutninger.

Denne anerkendelse er ene og alene sendt for at vise min taknemmelighed. 

Til alle jer andre. Tusind tak for støtten. I har hørt på mine frustrationer og mine fortvivlelser. Men i har også deltaget i mine succeser og anerkendt disse. Givet mig humør, energi og vilje.

Jeg kan vildt godt lide den nye fortælling om min person. Derfor går jeg på intet tidspunkt i resten af mit liv tilbage til alkoholen. Ikke bare for et enkelt glas. Det jeg har fået er simpelthen for værdifuldt til at teste.

TAK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar